בחירת ספק שירותי שיווק דיגיטליים וקידום אתרים היא אחת ממשימות מיקור החוץ הקשות והחשובות ביותר שתוכלו לבצע עבור העסק האינטרנטי שלכם. גם בגלל שפע ההיצע בשוק וגם בגלל שבחירה לא נכונה יכולה להיות יקרה מאוד ולא משלמת כלכלית מבחינת תוצאות. אז אמנם אנחנו "קצת" משוחדים לגבי איך צריכה חברת שיווק דיגיטלי וקידום אתרים להיות ולהתנהל, אבל בכל זאת הכנו עבורכם מדריך קצר ושימושי כיצד להגיע לבחירה הנכונה עבורכם.
בדקו את אתר האינטרנט של החברה
אם יש לכם חברה פוטנציאלית לצרכי השיווק הדיגיטלי וקידום האתרים שלכם, הצעה טובה להתחלת התהליך היא כמובן לבקר באתר שלה ולקבל מושג מה היא מציעה וגם לקבל "תחושה" לגבי פעילותה. באתר, לרוב תקבלו באופן מאוד ברור ומהיר את החוזקות והיכולות העיקריות של החברה ותוכלו לדעת האם זה מתאים לכם מבחינה כללית ועקרונית. כמובן שיש חשיבות לעיצוב האתר, פשטות הניווט, איכות התוכן וכיוצא באלו – אבל רצוי להתמקד במה שאתם באמת צריכים. כי חברת קידום טובה יכולה להיות מעולה ב-SEO אבל פחות טובה בעיצוב אתרים, וכאשר אתם צריכים רק קידום אתרים אז זה השירות החשוב עבורכם.
התחשבו במיקום החברה בגוגל, אך אל תפריזו בחשיבות של זה
נכון, חברה שנמצאת גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל כנראה יודעת משהו לגבי התחום וראוי לשקול אותה בתור ספק השירות שלכם. אך בכל זאת, חשוב גם לא לשים על זה את המשקל העיקרי בבחירת חברת שיווק דיגיטלי וקידום אתרים. יש המון פרמטרים המשפיעים על תוצאות החיפוש בגוגל וחברה יכולה להתאים לכם מאוד מבחינת יכולות ושירותים אפילו אם היא לא במקום הראשון בגוגל.
ריכוז שירותים תחת קורת גג אחת
גם בפעילות במדיומים דיגיטליים, אתם שואפים לייעל את העבודה ואת מבנה ההוצאות שלכם ועדיין לקבל תוצאות טובות ומשתלמות מבחינת החזר השקעה. לכן יש יתרון לעבודה עם חברה המציעה מכלול שירותים דיגיטליים תחת קורת גג אחת ולאו דווקא מתמקדת בשירות ספציפי מאוד כמו רק קידום אתרים, רק שיווק באמצעות תוכן או רק שיווק במדיה חברתית. אם הצרכים הדיגיטליים שלכם רחבים ואתם מנסים לייצר או לשמר נוכחות אינטרנטית ברת קיימא, אז עבודה עם חברה רחבה מבחינת יכולות ושירותים בהחלט תתרום לכך רבות וגם תייעל את ההוצאות.
בקשו דוגמאות לפרויקטים וחוות דעת אמיתיות
אחת הדרכים לבדוק האם חברת שיווק דיגיטלי וקידום אתרים מתאימה לכם היא לבקש ממנה לראות פרויקטים לדוגמא וגם לקבל חוות דעת אמיתיות של לקוחות. ברור שאפשר להציג תמונה ורודה יותר מהמציאות, לכן חשוב גם לדבר עם אנשי החברה ולשמוע מהם למה היא עדיפה. מדובר על תחום מאוד מקצועי ומדויק אך גם כזה המצריך יצירתיות ומחשבה מקורית, חפשו את זה אצל החברה שאתם שוכרים.