האם כדאי לשים את תקציב הפרסום שלנו על קידום אורגני?
1,922 צפיות
למי שכבר שוחה קצת בטכניקות הפרסום השונות שהעולם הדיגיטלי מציע לנו, מכיר כבר את החשיבות של הקידום האורגני לעסק. הקידום האורגני הוא תחום מורכב ומסועף וכולל אינספור משימות ומעקבים שיש לבצע אחר האתר, ביטויי המפתח, אחר העדכונים של גוגל, אחר המתחרים ועוד. החיסרון של טכניקת הפרסום הזו היא שהיא פועלת לטווח הארוך. זה אומר שמי שישים את התקציב שלו על הקידום האורגני יצטרך לחכות בסבלנות לתוצאות. מצד שני מי שלא ישקיע בקידומו האורגני בגוגל – יצטרך לשאת בעלויות יקרות יותר של הקמפיין הממומן לאורך זמן כדי להביא לקוחות מהאינטרנט. אנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את האיזון הנכון.
על החשיבות של הקידום האורגני לעסק שלך:
קידום אורגני שנעשה בצורה נכונה יכול להניב לעסק תוצאות מרשימות. מלבד כמות אדירה של גולשים שיכולה להגיע ממנועי החיפוש ובעלות נמוכה יותר פר גולש מאשר השקעה בקמפיינים ממומנים, הרי שגם הגולשים הללו יותר ממוקדים ובשלים לביצוע רכישה של מוצר/שירות מסוים לרוב. כמו כן, להתברג בתוצאות הראשונות בתוצאות החיפוש עוזר למקדם את העסק בין העסק המובילים בתחום, לפחות מבחינת מה שהגולשים חושבים. במילים אחרות – קידום אורגני תורם להגדלת המוניטין של העסק ולמיתוג שלו.
האם כדאי לשלב טכניקת פרסום נוספת לטווח הקצר?
מכיוון שהקידום האורגני היא טכניקת פרסום הפועלת לטווח הארוך יהיה חכם לנסות לשלב טכניקת פרסום מהירה יותר להשגת לקוחות. כמובן שישנם מדדים שונים שיש לבחון לפני שעושים זאת כמו: התקציב של בית העסק לטובת פרסום והאם ניתן לחלק אותו לצורך ביצועים אפקטיביים ב2 מישורים של פרסום. דבר נוסף שיכול להשפיע הוא כמובן מצב העסק: האם מדובר בעסק חדש ללא לקוחות, עסק שעובד יפה גם ללא האינטרנט ולכן יכול להיות סבלני יותר לקבל תוצאות בטווח ארוך וכו'. במידה וזה מתאפשר כלכלית – טוב לשלב בין קידום אורגני לטווח הארוך לבין פרסום ממומן בטווח הקצר.
איזו עוד סיבה טובה יכולה להיות לשילוב טכניקות פרסום נוספות במקביל לקידום האורגני?
סיבות נוספות שיכולות להצדיק עבודה עם אפיק פרסום נוסף בדיגיטל היא העובדה שגם הקישורים מגוגל אדווארדס או מקמפיין ממומן אחר שלכם לצורך יכולים לעזור לקידום האורגני שלכם כיוון שמדובר בקישורים מכל דבר. כמו כן התנועה הגדולה יותר באתר תתרום לפופולריות שלו. טכניקה נוספת היא באמצעות אאוטבריין וקידום לממומן לתכנים ברשת המקשרים לאתר שלכם. שימוש ברשתות החברתיות כדי להביא לקוחות לעסק בצורה מהירה יותר גם כן יתרום בין היתר לקידום האורגני, גם לבניית מעגל לקוחות לעסק וגם בקרבה לאותו מעגל לקוחות.
אז איך לחלק את תקציב הפרסום שלנו?
אם כן הגעתו לשורה התחתונה והיא שטוב לחלק את תקציב הפרסום שלנו בין קידום אורגני לטכניקת פרסום אחרת שתניב לנו תוצאות מידיות. כמובן שבטווח הארוך הקידום האורגני יניב לנו את התוצאות הטובות ביותר מבחינת עלות לליד, יחסי המרה, תנועה כללית באתר ועוד. כל זה תלוי כמובן בתקציב העסק, היכן נמצא קהל היעד שלכם וייתכן ותוכנית הפרסום שלכם תהיה שונה מתכנית פרסום של עסק אחר בתחום שלכם. אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב עוסקים בניהול מוניטין ומתמחים בשירותי קידום אתרים אורגני וכן שירותי שיווק ופרסום בדיגיטל לבתי עסק בכל סדר גודל. החברה פועלת לטובת לקוחותיה בכמה אפיקים הכנסה שונים על מנת לאפשר ללקוח לייצר הכנסה ולקבל אליו לקוחות חדשים תוך כדי תנועה ועבודה על הקידום האורגני וכך לאפשר תזרים מזומנים שניתן יהיה לעבוד עמו בצורה נכונה.